තෙයියත්
තෙයියත් තෙයියත් තාම් (බුදුන් ට මා නමස්කාර කරමි)
තෙයියත්
තෙයියත් තෙයියත් තාම් (දෙවියන් ට මා නමස්කාර කරමි)
තෙයියත්
තෙයියත් තෙයියත් තාම් (ගුරුන් ට මා නමස්කාර කරමි)
තෙයියත්
තෙයියත් තෙයියත් තාම් (සබේ සැම ට මා නමස්කාර කරමි
වින්දනීය කාල අවකාශය කලාව වූ කලි මිනිසාගේ රසඥතාවය උදෙසා බිහිවීමක්ය යන්න මුල් කාලිත මතයක් විය. වර්තමානය වන විට ද, කලාව රස විදීමේ මාධයක් ලෙස භාවිතා කළ ද කලාවේ භාවිතයේ දිශානතිය වෙනස් වී ඇත. කලාව වනහි මිනිසාගේ අාත්ම ප්රකාශනය සදහා කැපවූවක් බවට පත්ව ඇත. කලා වේ උප අංශයක් වූ නර්තනය ද එකී අවකාශය තුළ සැරිසරනු ලබයි.
උඩරට ආදුනික නර්තන ශිල්පියෙක් පා සරඔ නැටිමෙන් අනතුරු පුරුදු පුහුනු වන්නේ ගොඩ සරඔයි මෙහිදි දෙපා සහ දැත් යන අංග දෙක සදහම අභ්යාස සිදු කරනු ...
No comments:
Post a Comment