උඩරට ආදුනික
නර්තන ශිල්පියෙක් පා සරඔ නැටිමෙන් අනතුරු පුරුදු පුහුනු වන්නේ ගොඩ සරඔයි මෙහිදි
දෙපා සහ දැත් යන අංග දෙක සදහම අභ්යාස සිදු කරනු ලබයි මෙහිදි හිස දෑත් කද උකුළ
දෙපා යන අංග සියල්ල උපකාරි කර ගනිමින් නර්තනයේ යෙදෙනු ඇත මේවා ගණනින් 12 කි ඒ සැම
සරඔයක් සදහාම අනන්ය වු කස්තිරමක් ඇත
ගොඩ සරඔ
1 දොමි කිට කට
දොම්
කස්තිරම - තත්
ජිත් තොං නං තා
02 දොමි කිට
කිට දොම්
කස්තිරම - තත්
ජිත් තක ජිත් තත් ජිත් තොං නං තා
03 දොමි කිට
දොමි කිට දොමි කිට කිට දොම්
කස්තිරම - ගත්
තකු ජිත් තම් ගජි තකු ජිත් තම් තරි කිටි ජිත් තරි කිට දොමි කිට තා
04 දොමි කිට
/// කිට දොම්
කස්තිරම -
ගත්තකු ජිත්තම් ගජිතකු ජිත්තම් ගජින් ජින්ත කුද ගජිතකු ජිත්තම් තරිකිට ජිත් තරිකිට
දෙමි කිටි තා
05 දොමි කිට
කිට දොමි
කස්තිරම -
රුංතක ජිංතක තරිකිට කුංදත්
තා ගජිං තක
තරිකිට කුංදත් රුංතක ජිංතක තරිකිට කුං දත් තා
06 දොමි කිට
කිට දොම්
කස්තිරම -
රුංතක ජිංතක තරිකිට කුංදත්///
තා ගජිං තක
තරිකිට කුංදත් රුංතක ජිංතක තරිකිට කුං දත් තා
07 දොමි කිට
කිට දොම්
කස්තිරම -
රුංතක ජිංතක තරිකිට කුංදත්///
තා ගජිං තක
තරිකිට කුංදත් //
රුංතක ජිංතක
තරිකිට කුං දත් තා
08 දොමි කිට
/// කිට දොම්
කස්තිරම -
රුංතක ජිංතක තරිකිට කුංදත්///
තා ගජිං තක
තරිකිට කුංදත් //
රුංතක ජිංජිං
තකුතක ජිංජිං තගජිං තක තරිකිට කුදකුද තා ගජිං තක තරිකිට කුංදත්
රුංතක ජිංතක
තරිකිට කුං දත් තා
09 දොමි කිට
/// දොමි කිට කිට දොම්
කස්තිරම - තක්
තඩ තඩ තක ජිජි කුද -
ජික් කඩ කඩ තක
ජිජි කුද -
තොං තඩ තඩ තක
ජිජි තුද - ගජිං
10 දොමි කිට
/// කිට දොම්
කස්තිරම - තකට
තකට තක තරි කිට කුං දත් තා තක ජිජි කුද //
තකට තකට තක
තරි කිට කුං /// තා
11 දොමි කිට
කිට දොම්
කස්තිරම - තක්
කඩ කඩ තක ජිජි කුද
ජික් කඩ කඩ තක
ජිජි කුද
තොං කඩ කඩ තක
ජිජි කුද
නං කඩ කඩ තක
ජිජි කුද
තක් කඩ කඩ තක
ජික් කඩ කඩ තක ජික්කඩ කඩ තක තොං කඩ කඩ තක
තක් කඩ ජික්
කඩ තොං කඩ නං කඩ
තත් ජිත් තොං
නං .තා
12 දොමි කිට
කිට දොම් -
දොමි කිට කිට
දොම් -
දොමි කිට කිට
දොම් -
දොමි කිට කිට
දොම්
කස්තිරම - තත්
තත් තක් කඩ කඩ තක ජිජි කුද
ජිත් ජිත්
ජික් කඩ කඩ තක ජිජි කුද
තොං තොං තොං
කඩ කඩ තක ජිජි කුද
නං නං නං කඩ
කඩ තක ජිජි කුද
තත් කඩ කඩ තක
ජිජි කුද
ජිත් කඩ කඩ තක
ජිජි කුද
තොං කඩ කඩ තක
ජිජි කුද
නං කඩ කඩ තක
ජිජි කුද
තක් කඩ කඩ තක
ජික් කඩ කඩ තක ජික්කඩ කඩ තක තොං කඩ කඩ තක
තක් කඩ ජික්
කඩ තොං කඩ නං කඩ
තත් ජිත් තක
ජි තත් ජිත් තොං නං .තා
No comments:
Post a Comment